فرخاردیس

مطالب هنری-ادبی

فرخاردیس

مطالب هنری-ادبی

ذوق مرگ

نگارخانه مینا


نمایشگاه نقاشی بچه های آموزشگاه نیکو روش:(با حضور استاد آقای آغداشلو و استادیار آقای آغداشلو خانم فریبا قیصور)

این عکس یکی از بهترین یادگاری هایم در زندگی است.


جمعه ۲۵/۲/۸۸


نظرات 4 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام.
خوبید؟
شما رو تو سایت irexpert.ir دیدم.
حال و حوصله دوستی دارید؟

منتظر جوابتون هستم.
amira1384@gmail.com

امین چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ق.ظ http://cheshmeman22.persianblog.ir

خیلی باحال بود عکسش..منم خوشم اومد

محمد شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://jorfi.blogfa.com

فریما خانم عکس شما کدوم یکی از ایناست
به وبلاگم سر بزنید و اگه دوست داشته باشید بزرگ شده عکس را به ایمیلم بفرستید من شیفته وبلاگتون شدم

atiyeh دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ب.ظ

خانم فریما سلام...اسم خانم قیصور رو سرچ کردم که وبلاگ شما اولین گزینه گوگل بود!...می خواستم خواهش کنم اگر می دونید ایشون در حال حاضر کجا مشغول آموزش هنرجو هستند (آموزشگاه،کلاس و هرجای دیگه ای) لطف کنید به من اطلاع بدید تا بتونم پیداشون کنم..خیلی خیلی ممنونم.
eynsinjim@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد