فرخاردیس

مطالب هنری-ادبی

فرخاردیس

مطالب هنری-ادبی

آثار عکس نقاشی رضا کیانیان

چند تا از عکس نقاشی های رضا کیانیان که تو فرهنگسرای نیاوران برپاشده بود و خودم عکس انداختم براتون گذاشتم کارای جالبیه...

عکس های دیگر در ادامه مطلب...



نظرات 5 + ارسال نظر
روزی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:26 ب.ظ

wo0o0o0w ! aalie! hamintory edame bede!

مرسی

روزی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

راستی یه توضیحم برای وبلاگت اضافه کن که بدونن این وبلاگ توش قراره راجع به چی حرف زده بشه

باشه هنوز کار زیاد داره
:دی

هانیه کرمی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ http://arnavaz.net

به به!
آفرین به رضا کیانیان.
واقعا خوب بود
از تو هم ممنون.
راستی دیر گفتم اما وبلاگت مبارک باشه عزیزم

خواهش میکنم هانیه جان
مرسی

جویا یزدانی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ http://toooska.blogfa.com

نقاشی های جالبی هست...اسمایل دست زدن برای نقاش و عکاس

tanx

مجید یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ق.ظ

بعد از مجسمه سازی و عکاسی و تالیف کتاب و ترجمه و .... الان هم که نقاشی!!!!!!!
من فکر میکنم آقای کیانیان اگر به همون بازیگریشون ببردازن موفق ترن قطعاْ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد